Nove maskare su samo za odvažne

Mnoge korisnice maskare ostaju vjerne marki i vrsti koje su pronašle da im savršeno odgovara. Za razliku od nekih drugih proizvoda za uljepšavanje, maskara je često sredstvo koje koriste i dame koje inače nisu sklone šminkanju, a sve češće ih koriste i muškarci. Maskara je proizvod koji se bira s velikom pažnjom, ako ni zbog čega drugoga, onda zato da ne bi nedugo nakon nanošenja boje na trepavice počeli trljati oči od užasa što su vam oči pune trunova nastalih od sasušene boje. Također, nitko ne želi ni maskaru koja će se razmazati dođe li u kontakt s kišom ili suzama, a ako netko nosi leće, mora posebno paziti da proizvod koji nanosi na trepavice bude visokokvalitetan i hipoalergenski. I tako dalje, nabrajati bi se moglo u nedogled. U svakom slučaju, kad se jednom pronađe ona prava, ili prave – jer može ih biti nekoliko za različite prigode – teško će sete se odlučiti na eksperimentiranje.

Uz poznata, dolaze i nova imena

Sveti gral kvalitete nekada je u ovom području bilo ime Helene Rubinstein, a vizažistice diljem svijeta zaklinjale su se radije u njenu maskaru nego u Bibliju. HR je i dalje pojam, no na tržištu ima još puno kvalitetnih i zanimljivih proizvoda koji korisnice i korisnike pokušavaju privući revolucionarnim četkicama, zadivljujućim dizajnom, postojanom bojom do koje se došlo drevnim recepturama u spoju s nanotehnologijom…

Zato evo par dojava o novitetima. L’Oréal nudi X Fiber pakiranje s dvije četkice. Jedna je uronjena u primer koji treba obložiti i nabildati trepavice, a na drugom kraju je vlaknasta maskara koja će na adekvatno pripremljenu podlogu nanijeti ozbiljnu duljinu. CoverGirl je mnogima omiljena marka, a njihov najnoviji proizvod Flourish by Lash Blast čini se običnom iako to nije jer donosi zdrave sastojke dobivene iz kokosa, ulja papaje i kokosa. Butter London plasirao je Stroke of WOW! maskaru koja ima dvostranu četkicu, dugotrajna je, crna kao crna rupa, ne gruda se, a zadovoljava i veganske kriterije.