Iako se sve više kupovine odvija preko interneta, postoje stvari koje je još uvijek bolje kupiti u dućanu jer zahtijevaju iskustvo koje uključuje više ljudskih osjetila. Dok je odjeću dovoljno vidjeti i isprobati, kozmetički proizvodi traže da kupci upogone sva svoja čula. Parfem treba pomirisati, puder treba isprobati kako se nijansa stapa s kožom, kremu treba utrljati da se provjeri odgovara li tipu kože, a tu je i njen miris i tekstura koji se ne mogu doživjeti prilikom kupovine u nekom online dućanu. Naravno, sve je lakše ako kupujete proizvod koji poznajete i već ste ga koristili te do njega možete doći uz nekoliko klikova mišem, no kad se radi o novim proizvodima, ljudski kontakt u dućanu se ne može replicirati. I ne samo to, on je, kada govorimo o kozmetičkoj industriji od nezamjenjive važnosti. Stručnjaci se slažu da je važno što se u maloprodajnom dućanu od prodavača može dobiti konkretna informacija i odgovor na svako pitanje, konkretan i kompetentan savjet, a dućani koji su fokusirani samo na prodaju i oni koji ne slušaju svoje kupce, bit će osuđeni na propast. Ovakav način prodaje specifičnih proizvoda nudi iskustvo koje prodaja preko interneta (još) ne može ponuditi, a regrutiranje prodavača zbog ovoga postaje sve zahtjevniji posao.

Važnost edukacije prodavača

Oni ne smiju biti neinformirani i nezainteresirani, njihova je odgovornost za predstavljanje robnih marki ogromna, i sve više se radi na edukaciji i obuci prodavača, i to je jedan od imperativa na koji moraju misliti svi koji ne žele zaostajati u tržišnoj utakmici. U načinu predstavljanja svojih proizvoda u maloprodajnim dućanima prednjači MAC kozmetika koja se usuđuje eksperimentirati te osmišljava razna događanja uživo kako bi se skrenula pažnja na njihove proizvode. Nije više dovoljno misliti na to na kojoj visini će se nalaziti polica s određenim proizvodima, jer oni se mogu kupiti i online, a tamo takva pitanja ne postoje, pa je važno fokusirati se na neponovljivost iskustva kupovanja uživo.