Japanska kozmetička tvrtka Shiseido, koja već desetljećima vlada globalnim tržištem, najavila je novu i uzbudljivu zajedničku suradnju s filipinskom podružnicom Shiseido korporacije. Svrha je jačanje kozmetičkog biznisa na Filipinima, a sve zajedno dio je strategije “Prestiž na prvom mjestu” koji je pak dio srednje do dugoročne strategije Vision 2020. Shiseido trenutno ima dva autorizirana filipinska distributera, ali će novouspostavljena filipinska korporacija prodavati proizvode iz svih svojih poslovnih kategorija, da bi ubrzala ulaganja u marketing te na taj način povećala prodaju.

Duga tradicija u modernom dobu

Ova sjajna tvrtka ima fantastično dugu tradiciju- naime, još 1872. godine Arinobu Fukuhara otvorio je u Japanu prvi dućan, farmaciju u zapadnom stilu. Budući da je studirao zapadnu farmakologiju, Fukuhara je primijenio znanja i poslovne planove koje su do tada bili nepoznati u Japanu. Za naziv tvrtke inspirirao se u Yi Jingu, a u prijevodu bi ime značio otprilike “Kako je prekrasna vrlina zemlje iz koje se sve stvari rađaju!”. Upravo s tim nazivom na umu, osnivač je pokrenuo život tvrtke kojom je odlučio na pozitivan način koristiti ljudima u svakodnevnom životu.

Jačanje posla na Filipinima je zaista velik korak za Shiseido, jer treba znati da je to područje s populacijom koja broji više od 100 milijuna ljudi, od čega se visok postotak odnosi na mlade ljude. S jačanjem srednje klase na ovom području, japanski brendovi su tu u prednosti, a to je prepoznato kao veliki marketinški potencijal. Ojačat će se prestižni brendovi kao što su sam Shiseido, ali i Laura Mercier i Nars, s posebnim naglaskom na kozmetičke proizvode i one za osobnu njegu, uključujući sredstva za čišćenje lica te za zaštitu od sunca koji su izuzetno popularni u azijskim zemljama. Kroz takve aktivnosti i prisutnost na Filipinima, Shiseido će doprinijeti ljepoti svakog svojeg kupca. Dugoročno osmišljavanje politike kompanije, te trajna briga za okoliš i proizvodnja zdravih proizvoda uspostavili su Shiseido kao tvrtku koju se cijeni i kojoj se vjeruje.