Kada je riječ o kozmetici, Južna Koreja poznata je, među inim, i po svojoj sjajnoj kozmetici koja sve koji su ju imali prilike probati, oduševljava kvalitetom i učinkovitošću. No, azijske kozmetičke tajne ne planiraju dugo ostati skrivene, pa se jedna od najpoznatijih tvrtki Innisfree želi probiti na zapadno tržište i osvojiti ga svojim inovativnim proizvodima.

Vlasnik ove tvrtke je korporacija Amore Pacific, a zanimljiv detalj je da je naziv ovog južnokorejskog diva posuđen iz pjesme Williama Buttlera Yeatsa “Innisfree – otok na jezeru”. Proizvodi ove tvrtke mogu se pronaći u Japanu, Kini, Maleziji, Singapuru, Australiji… ali cilj je krenuti na zapad. U tom smislu u planu je ulazak u Kanadu, iako se radi o tržištu koje je postalo krcato rekordnim brojem stranih maloprodajnih dućana. Primjerice, u SAD-u, Innisfree za sada ima otvorena samo tri dućana, a uoči skorog ulaska na kanadsko tržište cilja se na otvaranje dućana u Torontu i Vancouveru, dok bi lokacije idealno bile u velikim trgovačkim centrima, ali i u gradskim prostorima.

Cijene (ni)su glavni mamac

Slogan tvrtke jasno odaje njenu politiku: “Čist otok na kojem čista priroda i zdrava ljepota sretno koegzistiraju”, stoga ne treba čuditi da je Innisfree vrlo ekološki osviješten. Ciljana skupina kupaca ove tvrtke su žene u dvadesetim i tridesetim godinama, ali tu su i proizvodi namijenjeni i muškarcima, što uključuje one za njegu kože, šminku, proizvode za kosu i tijelo, mirise, aplikatore šminke i proizvode za zaštitu od sunca.

Što se tiče cijena, politika tvrtke želi da oni budu lako dostupni što širem krugu kupaca, pa se cijena velike količine proizvoda kreće između 20 i 30 dolara, a što bi trebalo utjecati na brži rast u odnosu na neke skuplje brendove. Kupce kojima je sve važnije da su stvari koje kupuju etično napravljene oduševit će činjenica da Innisfree promovira “zeleni život”, da je pokrenuo brojne programe recikliranja, da se aktivno bavi pošumljavanjem, te da 1% svojih prihoda velikodušno donira ekološkim inicijativama.