Kozmetičko tržište vrijedi sve više iz dana u dan

Možda najviše od kad postoji, tržište kozmetike i proizvoda za ljepotu i uljepšavanje je u uzletu, ali se i neprekidno razvija te neprestano nudi nova i revolucionarna rješenja od kojih mnoga donedavno nisu bila poznata ni najvećim stručnjacima.

Zahtjevi tržišta koje neprestano traži nove proizvode tjera industriju da neprekidno stvara nove kreativne proizvode, ali naravno pronalazi i nove neobične načine prezentacije i pakiranja, te da se služi revolucionarnim sastojcima.

Sve ovo čini se u svrhu održavanja mladenačkog izgleda i ljepote, a globalna kozmetička industrija u 2015. godini uprihodila je 425 milijardi dolara, dok se u projekcijama za iduće petogodišnje razdoblje predviđa porast od 15,7 postotnih poena.

Kupci su sve mlađi

Ono što je zanimljivo jest činjenica da konzumenti(ce) ovog tržišta postaju sve mlađe i mlađe, što se automatski odražava na brojke koje odražavaju zaradu, ali i na nove proizvode. Ovo je tržište izuzetno lukrativno, ali i nemilosrdno u svojoj kompetitivnosti. Naime, potrebe i zahtjevi najmlađe klijentele drukčije su od onih u drugim dobnim kategorijama.

Osim proizvoda za uljepšavanje, oni gotovo bez iznimke traže i preparativnu kozmetiku, jer mladi, iako odrastaju brže nego što je to bio slučaj kod njihovih roditelja, ali i baka i djedova, i dalje često pate od pubertetskih problema, odnosno akni. Njima je potrebno ponuditi preparativne proizvode koji će ih zadovoljiti i riješiti njihove neugodnosti, ali i one za uljepšavanje jer ne žele zaostajati za prijateljicama i prijateljima iz škole.

Upravo najmlađa generacija je najvrjednija kozmetičkoj industriji, jer tu se odgajaju budući korisnici, oni koji će proizvode omiljenih robnih marki kupovati, recimo to tako, do smrti. Također, ne smije se zanemariti ni činjenica da su najmlađi korisnici najskloniji eksperimentiranju, te će rado isprobati više proizvoda u potrazi za svetim gralom, ali i da bi mogli u svojem okruženju steći status eksperata, onih koji znaju i kojima se vjeruje.

U tom smislu, svaka korisnica i svaki korisnik vrijedi jako puno dolara i za njega se valja boriti.