Chanel prati novi trend u rodno-fluidnoj dekorativnoj kozmetici

Iako se to onima staromodnima možda neće svidjeti, muškarci danas sve češće posežu za dekorativnom kozmetikom koja je još donedavno bila, uvjetno rečeno, rezervirana samo za pripadnice ljepšeg spola. I dok će ovo kod, na žalost mnogih, izazvati zgražanje, prije osude treba baciti pogled u prošlost, kako onu bližu, tako i dalju.

Naime, muškarci su se oduvijek uljepšavali, a pogotovo se to odnosi na lice, na koje su nanosili ili tetovaže ili boje kako bi istaknuli svoje crte lica. Nekada, recimo u 16. ili 17. stoljeću, u Europi je bilo popularno crtanje jednog crnog madeža, takozvanog znamena ljepote, dok su se stari Rimljani na ovaj način ukrašavali još puno ranije, čak u prvom stoljeću!

Ako ćemo pravo, u životinjskom svijetu upravo su muški primjerci većine vrsta ljepši i raznobojniji, što je opravdano čestom potrebom da se svide što većem broju ženki i osiguraju što veće potomstvo.

I muškarci koriste dekorativnu kozmetiku

Želja za prokreacijom možda se u ljudskom svijetu više ne povezuje tako usko s uljepšavanjem muškaraca, no trendovi su trendovi i industrija ih mora pratiti. Zato s vremenom postaje sve manje čudno da se i muškarci šminkaju, a kod proizvođača dekorativne kozmetike pojavila se želja da ne isključuju nikoga od svojih potencijalnih korisnika, te se žele obraćati svima onima koji koriste proizvode za uljepšavanje, neovisno o njihovom rodu i spolu.

Dekorativna kozmetika postaje fluidna odnosno rodno neutralna, a riječ inkluzivnost postaje nezaobilazna u kozmetičkoj industriji. Oni koji ju zakasne koristiti u praksi, riskiraju velike financijske gubitke.

Tako je, primjerice, jedna od najdugovječnijih robnih marki, Chanel, lansirala liniju proizvoda Boy De Chanel, pozivajući korisnike da se ohrabre koristiti njihove proizvode uz slogan koji je apsolutno istinit, i kojeg se ne bi posramila niti modna ikona i osnivačica tvrtke Coco Chanel: Ljepota ne poznaje rod.

Brendovi koji su se donedavno smatrali isključivo ženskima, polako doživljavaju redizajn te postaju proizvodi za sve, rodno neutralni dekorativni proizvodi, dok se u reklamnim kampanjama sve češće pojavljuju našminkani muškarci.